♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 7 月 18 日 星期六
柑日同灝瑜入佐東涌.掘蜆! 陽光超猛烈!掘佐好多蜆牙.同寄居蟹. 仲捉到蝦同魚^___^! 好采著佐拖鞋同短褲姐. 如吾系刀吾知點玩好. 不過個patpat刀溼佐 行過到廁所刀要成粒鐘.行行下又見到狗. 好采牙SIR番黎救我姐. 行落水.D水熱到爆牙.仲以為D水好涼TIM.
[♥]`,'p0ztime:2009-07-18 12:43 PM [★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]