♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 6 月 20 日 星期六
柑日2點幾到同佐灝瑜去城門谷游水. 衰人黎架.吾陪我玩滑水梯.有咩甘恐怖w0? 游到4點到.去佐荃灣影貼紙相. 差D系南豐迷路-V- p0st相:D
柑日2點幾到同佐灝瑜去城門谷游水. 衰人黎架.吾陪我玩滑水梯.有咩甘恐怖w0? 游到4點到.去佐荃灣影貼紙相. 差D系南豐迷路-V-
p0st相:D
[♥]`,'p0ztime:2009-06-20 09:40 PM [★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]