|
|
♥My Life♥ t0dAy is->2009 年 6 月 19 日 星期五 
♥派卷日.__. |
|
|
柑日派佐英文.中文.歷史.通識.
中文聆聽->47.5/100.吾合格`討厭中文.
中文作文->64/100.柑次個題目好難牙.
不過刀合格.好有滿足感.=D
中文卷1->64/100.又是64!
身為中國人.中文竟然甘差.T.T
英文d1ct->95/100.錯佐兩個字.太吾小心喇!
英文G.E->72/100.同上次既成績差吾多.全班第2.
英文l1sten1ng->27/47.考得麻麻!
英文作文->20/34.還可以!
我既目標系英文全班第1.唉.差D炸'不太滿意!
數學->81/100.數學考得最好!
歷史->36/60.成績麻麻.算喇.第1次合格>0<
通識->24/55.差小小.隔離班23分合格!
寫佐成大篇野.竟然誤解佐題目.
地理->39/60->好似差佐-V-
科學->48/95.又差佐-0-
班主任課系到講班會活動!
唉.吾番仲好!D野完成吾岩玩囉吾該!
BBQ.熱到牙媽刀吾得!去沙灘就話姐!
睇劇.成大班人去-V-
1陣又話依個吾岩睇.個個吾岩睇!
留校.仲衰!睇片.租黎番屋企睇刀得喇!
打保齡!1人碌1球咩!?
最後.大半班人刀話BBQ.
未去刀覺熱喇-V-熱
柑似1系好高分.1系就超低分!
仲諗住柑次會全部合格tim.
好吾開心喔,我柑次甘努力/ . \
吾開心既時間過得真系快.
因為放學唐記.寶寶同1個姐姐.
請成班女童軍食plzzA.
因為佢地做岩柑日學年就吾做lu.
小佐好多機會見到佢地!
好吾捨得牙-w-.
佢地訂番黎學校食.條友送多佐野!
送多佐1份pizzA.4個飯同意粉!
本來寶寶話俾番人.
唐記就話.佢番黎話食佐咪得囉.笑死!
超多野食.13個人刀食吾哂!飽!
2點到就散lu.我去佐灝灝瑜屋企.
我地傾佐好多野!XD
灝瑜送佐條腳鏈俾我!XP
有兩份PIZZA.XD

|
|
[♥]`,'p0ztime:2009-06-19 03:45 PM
[★]'`,i♥c0mz(!) [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | ... | 731 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|