今天是我多年以黎知道最多壞消息的一天!
琴日嚴Sir同我講完佢要離開中心,今日Vicky又同我講佢做到星期五就走比嚴sir更加快離開!
在我加入中心這個大家庭開始.......
首先,陳浩然,石寶琪,黃Miss,可立,Jason,張德潘,蘇詠瑜,程Miss.........的人!
一個一個咁離開!=_=
我希望佢地能夠工作愉快!
今日補習早左3分鐘走比Miss Lau鬧!
話聽日將個鐘整遲10分鐘!
我地兩班企左係到!
真係唔知想點!
~心情唔好打住咁多先~
今日放學,我同阿Ling,Rebecca&Kathy去圖書館還書!
途中搞左好多爛ge!(秘密)
今日我遇到一件好唔開心既事係嚴sir係3月尾將要離開中心!
他的離去一定會使我們義工隊改變很多野!
我地同佢的關係就好似我地都是義工玩到好friend!
當我地知道依個消息,真係好唔開心使我哭了起來!
除了嚴sir,Ken sir亦將會大部份時間留在總會工作,一星期只會得一,兩天在中心!
我可能會退出童軍,努力讀書......(閱讀全文)
今朝一早7:30就要起身,去阿婆屋企拜神!
幸好阿爸要等舅父一起上深圳,我才可以早點回家!
一早回來,當然要上Youtube睇下一站幸福啦!超感人!但係下一集要大結局啦!
睇完打比friend傾電話!突然,Kathy打黎問我陪唔陪佢去MK!我話好眼訓唔出啦!
之後,我就坐係部電腦,呆坐!
無斷斷阿媽打黎叫我落街幫佢抽野!
真係好煩啊!我都唔想落去!
之後,我落左中心一陣!
然後,去左龍翔中心和黃大仙中心搵生日卡!
......(閱讀全文)
今日又去Mk!因為要去拎我琴晚拍賣個個背囊!幾靚架!
我今日下年去左拎新既眼鏡!YO!YO!Kathy就打比我,話佢媽媽話要比利是我!
真係好多謝!今日,我Best friend肚痛就廢事叫佢陪我出去!
我自己就一個人去拎袋!拎完,仲去太子買左飯團食!haha
~我今日冇太多野想打,聽日再打長d啦~