昨天,我打比Kathy叫佢陪我出去買野!之後,我話上去佢屋企坐,仲買左Kathy牌朱古力比佢食!超特別架!
然後,2點幾我首先陪佢去左鑽石山比番部電話佢媽媽!然後,我地搭地鐵去太子!
我地傻傻地亂咁行,行錯左!之後,再行番入地鐵站見到間買飯團的鋪入左去買野食!
雖然$19但係好yummy,yummy!haha
然後,我地去到花園街,Kathy話要食小丸子,仲話好好食添!
我地去左一間買勁辣魚蛋既鋪到食野,d野好麻麻地!失望= =''
我地旺角買左鏡.Elmo梳,麵包超人拖鞋&kuromi多用途輕觸式筆 !^^
好多野!今日就係旺角到此一遊!打住咁多先!
|