|
|
|
呵呵呵=] |
|
今日好開心呀..
1番學我就覺得好開心架啦..=]
好假呀可..>333<
我最愛同我既MAGGIE..MANDY1齊!!!
HAPI=)
I LOVE U呀BABI!!!
好啦..
今日,,
MAGGIE冇帶頸巾呀!!
冇得帶=[]=
耶!!!
做哂功課..
冇洗做..
睇住D人係咁抄功課好好笑XD"
哈哈!!"
I.SX2
派左做PROJECT張子了..
同左SUNNY,,呀TEL,,MAGGIE同我=]
開心的..
全部都係1C^^
ENGX2
余亭成日喊..
都吾做乜=[]=
搞到我好吾自在@@
唉...
開心D嘛!!!!!=]
地理
做下工作子咁啦..
MATHS
教新野..
好快明哂..
BOZ補習補過!!!!
EASY.....XDDDDDD"
P.EX2
考籃球同埋排球,,
難..
放學,,
去左數補!!!
好惡呀個呀SIR,,
有問題!!
不過我地好乖上堂..
都吾係話我地啦..!!!!
之後去打波...
好攰..
成身散哂!!!!
不過又冇乜流汗喎=)
CM,,PLZ
|
|
刊登時間:2007-12-06 08:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
=()= |
|
朝早同MAGGIE番學個陣..
過緊條馬路個陣""
有條變態佬無啦啦行過黎,,
張開手
諗住攬我地..-[]-
嚇死囉!!!-3-
今日無無聊聊上哂咁多堂!!
好想要條好似MAGGIE咁舒服GE頸巾..
但係我又吾識織果隻針!!!
算啦>33<
今日不打咁多啦..
POST相啦..





CM,..,吾該!!!
|
|
刊登時間:2007-12-05 08:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | ... | 354 | »
|