|
|
|
補,,]] |
|
琴日吾知點解...
好似覺得成身都好攰!!
打波個陣..
真係好想訓覺-口-
食左幾個波餅-3-
好痛!!!!
今日啦...
番到去..
冇功課做@!@
無聊得滯,,
做左WB=[]=
哈哈!!
DRAMAX2
今堂終於有得玩遊戲啦..>33<
好開心呀..
不過玩得1個*]
之後做1個M記廣告,,
我地個組..
笑爆咀!@@
I.SX2
吾鐘意坐而家個位..
唉唉!!!
吾知點解呢???!!!!XP
袁SIR講D野..
真係好悶呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MATHSX2
又係咁..
成班上堂玩野!!
上呢兩堂,,
都幾辛苦下喎!!!
MAGGIE借左枝MACKER<--[[好似係咁串]]比我玩
好好玩XD
LUNCH
KAI了!!
西史..
呀SIR話聽日吾會上堂..
佢話要開會喎!!!-口-
比左勁多野我地做!!!
中文X2
悶到我..
勁想訓喎..
之後SUNNY見我咁眼訓就講左個笑話比我聽..
聽完之後..我係咁笑-[]-
最後個10幾分鐘..
呀SIR有D野做..
FREE啦!!
哈哈>3333333<
放學
陪MAGGIE當值..
同JOYCE傾計!!
知左好多秘密..
哈哈X]
P.S""琴日食左幾個波餅..
而家仲痛緊!!!!!
|
|
刊登時間:2007-12-04 08:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | ... | 354 | »
|