|
今日去教會,,
諗野,,
悶死!!
想訓教>333<
lunch,,
用50蚊大家樂現金卷食!!
哈~
之後諗住同呀媽去旺中,,
呀媽又話吾舒服,,
所以去左好運行-3-
買左3對耳環!!!
開心>v<
番到屋企,,
補緊習個陣,,
philly打比我,,
話27號去睇戲,,
maggie,,你都要黎喔~
之後補完習,,
philly叫我打比kk,,
咁我咪打囉!!
佢同我up左勁多廢話,,
無奈-口-""
之後佢去左,,
哈哈!!
好勁呀我,,
叫到佢去..xdd
ya~
岩岩同完呀媽去睇醫生,,
同philly傾msn,,
[[[[你傻左咩,,
吾駛比我架=]
吾好咁傻啦-3-]]]]
|