2007 年 12 月 16 日 星期日
好攰呀!!!
今日番黎!! 勁攰呀=] 聽日先補打啦!!! 我去訓陣先-3-
刊登時間:2007-12-16 07:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 15 日 星期六
去CAMP
今日去CAMP啦,, 你地會吾會掛住我呢??!! KAI的,, 又吾係去好耐-3- 我番到黎會POST好多好多相 架!! 到時留番個CM啦=] HOLD
刊登時間:2007-12-15 10:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]