cursorshelp
Janice6B29
暱稱: Chinzz_★
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2007 年 11 月 11 日  星期日  



悶-3-

見今日冇乜野好打
做100問=]
吾好介意-3-

.  今年幾歲 ?  13碎..好老=]
2. 讀邊間中學 ?from幾 ?東華三院馮黃鳳亭中學,,F.2的
3. 鍾唔鍾意e間學校 ?麻麻地..
4. 校長姓咩 ?CHAN=]
5. msn有幾多個本身就識既人而唔係綱友 ?勁多啦..超過100個=]
6. e+最想做咩 ?番學>3<
7. e+最想睇咩戲 ?冇咩戲想睇!
8. 聽緊咩歌 ?你不在了-江若琳
9. 找到真愛沒有 ?未..
10. 咁有冇同人地一齊呀 ?冇!
11. 鍾唔鍾意苦戀 ?1D都吾鐘意T^T
12. 最想情人為你做咩 ?我鐘意佢做GE野囉""XD
13. 情人最唔鍾意你做咩 ?未有情人=(
14. 你邊個朋友最令 ?個個都令=]
15. 邊個最親 ?屋企人啦緊係,,吾通你咩-3-
16. 邊個最多野講 ?我..算吾算!!
17. 邊個最有 $ ?大把!!冇錢仲駛出黎行GE-3-
18. 如果你係同性戀 ...想同邊個朋友拍拖 ?我1定吾會係同性戀!!
19. 表白過幾多次 ?0次
20. 初戀係幾時 ?1年班-3-
21. 認唔認為拍拖就冇晒心機溫書 ?吾覺囉!
22. 最鍾意邊句歌詞 ?好多..T^T
23. 最鍾意食咩 ?食得就得啦..
24. 痴肥定係乾屍 ?中等囉吾該!
25. 2米定係1米咁高 ?1米多少少!
26. 男仔一定要高過女仔 ?係!!
27. 女仔一定要細過男仔 ?係!!
28. 識唔識游水 ?吾識-3-
29. 迪士尼成人平日門票幾$?我點知..未去過!!
30. 去日本既話你一定會買咩 ?好多野都買!!
31. 去英國呢 ?吾想去!
32. 美國 ?吾想去!
33. 印度 ?做呀差??
34. 你認為自己學業上咩野最見得人 ?中文=]
35. 最唔見得人呢 ?MATHS-3-
36. 入唔入得廚房 ?都得GE!
37. 出唔出得廳堂 ?得=)
38. 滿唔滿意自己身形 ?唔滿意
39. 點先叫滿意 ? 高少少!!
40. 咁你 e+幾 高 ?160.5
41. 你e+幾磅  ?嘩..咁問架!!-3-
42. 知唔知自己BMI指數?知!!
43.  你e+諗緊邊個 ?我自己都吾知!!-口-"
44. 點解諗緊佢 ?我自己都吾知-3-
45. 接受整容嗎 ? 接受
46. 點解既 ?可以令D嘛!!^^
47. 鍾意黑眼睛定藍眼睛 ?藍眼睛
48. 啡眼睛定黑眼睛令 d ?啡眼睛
49. 如果可以 ...你想你隻眼係咩色 ?啡眼睛
50.  祟洋嗎 ?NO,,
51.  祟日嗎 ?NO,,
52. 比你自己改 ..你想叫咩名 ?是但啦..
53. 鍾意花心索令正定係樣衰丙專一 ? 索令專一,,得吾得??
54. 鍾意香港嗎 ?鍾意
55. 神仙比一個夢想你 ..冇再多..得一個 ...你想點樣  ?死!
56. 點知e個世界其實係冇神仙既 .. 你有咩反應 ?死=]
57. 上天堂定下地獄 ?上天堂
58. 自己心目中既MK定義 ?旺角
59. 自己心目中令既定義 ?人品好,,樣好
60.  最唔鍾意d點既人 ?發姣
61.  最鍾意d點既人 ?好人..
62. 最想夢見d咩 ?乜都吾想見
63. 你e+開唔開心 ?唔開
64. e排有咩你想做既 ?死囉!!
65. e排有d咩你想做+已經開始左要做既 ?冇!
66. 被愛既感覺係點 ?開心,,幸福=]
67. 愛人既感覺呢 ?辛苦,,吾開心=[
68. 要朋友定係愛人 ?兩樣都要!
69. 點解要佢 ?冇得解!
70. 但係個個係你愛人喎 ?SO?
71. 點解你要傷害朋友 ?冇HURT到^^
72. 有冇個人認為2全其美既方法 ?兩樣都要!
73. 接唔接受一腳2/3/4/5/6/7船?NO!!
74. 有冇想過咁做 ?有=]
75. 最要好既異性朋友 ?鄭楠=]
76. 最想識到邊個 ?冇!!
77. 心目中既 dream boy/girl?吾想有!!
78. 心目中既dream house ?吾想有!!
79. 最近發夢見到咩野 ?冇見到D咩喎!!
80. 有冇見過第三世界生物 ?冇!
81. 咁你信唔信有e樣野 ?吾信!!
82. 點解 ?冇得解!
83. 如果比人禁錮左 ...你想等死定係諗計走佬 ?諗計走佬啦緊係..
84. 比人用刀脅持呢 ?走人啦..
85. 如果你一死可以令愛人起死回生..你死唔死 ?唔死
86. 化了妝才見得人的是否美人 ?吾係..
87. 鍾意女生化妝嗎 ?OK鐘意"
88. 你個班有幾個肥仔 ?1個!
89. 肥仔中邊個肥得可愛 ?黃X南
90. 你昨晚幾點訓 ?9點半!
91. 你今晚諗著幾點訓 ?9點半!
92. 聽日你有咩活動 ?番學!!
93. 今日日期 ? 11/11/2007
94. 認為自己合理又滿意既薪酬係幾多 ?5萬!!
95. 姐係你想做邊行 ?吾知!!
96. 中左6合彩話比邊個知先 ?比呀媽呀爸知囉!!
97. 幾歲置業 ?第時先啦..
98. 幾歲買車 ?買單車算吾算-3-哈哈!!
99. 有冇可能實現 ?冇!
100. 現在時間 ?8點零2分!!

做完100問..
你地有D咩感覺呀,,
係咪覺得我好KAI呢??!!哈哈
CM,,吾該=]

 

 刊登時間:2007-11-11 11:09 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 11 月 10 日  星期六  



無聊的我-3-

見得閒,,吾想打BLOG,,
POST D野上黎!
好無聊,,
可以吾睇=]

﹏[◆不要再騙我了',,,]我已知你心變了-*

笑★並不代表我『開心』♣只是掩飾心中的[痛苦]

*`|愛上你..我學會了寫[[[後悔]]]兩字▃

╳°||▋對你已心淡*.°

◆"回憶 總是美好的﹏°×可是這些都只能回味+*□

○。°×心已盡碎了×╳◆

〔*自愛上你那天起﹏☆我的字典裡多了[[放手]]一詞|..│★

°..*.×DoWn---BeCaUsE oF YoU=]"

◈*-`/不停地圍著你打轉 . 終到了 [累的時候 ]=|  '%

﹏-]× 1早就不應..愛上[你]/}*../|

上面都係我的心聲=]

 

 刊登時間:2007-11-10 02:30 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]