|
|
|
^^""" |
|
我琴日又冇打BLOG
SOR喔!!!!
今日呀媽冇叫到我去教會
超超超超超級開心呀!!!!!!!!
吾駛去聽D無聊野!!!!
之後
LUNCH又出禾輋食
跟住
番左屋企一陣
呀爸叫我地去Library
借左幾本書
之後呀爸又叫我地去tea一tea
好飽呀
死得喇
POST相:::
  
無奈-3- 好細個去OCEAN PARK影架 一本書既書面
  
吾知影黎做乜-3- 怡+婷 樣衰-3-
留個CM吧^^
|
|
刊登時間:2007-07-08 07:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
無聊..... |
|
係屋企好悶
又冇錢出街
悶死人
下個禮拜可以番DRAMA
好開心呀!!!!
打住咁多先
CM!
|
|
刊登時間:2007-07-06 01:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 354 | »
|