cursorshelp
Janice6B29
暱稱: Chinzz_★
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2007 年 6 月 6 日  星期三  



吾開心

爆熱囉今日

煩..煩..煩!!!!

<<V.A>>X2

係最後一堂

整埋個model

吾該哂KK,,童明幫我掃地

<<ENG>>X2

D人考Oral

<<H.E>>X2

又係最後一堂囉

整JELLY

吾知會點呢??

THX YOU MS KO.....

LUNCHTIME

呀潘同埋JAMES隻抽

冇眼睇

同MANDY走左上去Library

耳根清靜....

<<中史>>

最後一堂

MS LO係咁叫我幫TONY & KEN改作業

做死我咩

<<MATHS>>

又係最後一堂

派番QUIZ

拎14/23

算好啦

距離中一生涯仲有32日.......

 

 刊登時間:2007-06-06 04:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 6 月 5 日  星期二  



倒數中一生涯

其實我真係好吾捨得1C班架

吾知點解覺得今年好似好快過咁

要考試升中二啦

我真係好想可以全部直升上中二

我地班雖然日日搞搞震

咁先證明到我地精靈活潑

而且仲好吾捨得某D人

kary又要走

唉!!!!

倒數中一生涯仲有33日

====================

今日我好珍惜同同學相處既日子囉

吾知點解呢

可能係就黎要分開

<<中文>>X2

又做工作紙囉

<<P.E>>X2

呢一堂係最後既一堂P.E

又吾捨得啦

吾知點解乜都吾捨得

P.E

只係考籃球

入左10:1

算OK啦...=]

<<maths>>

小測

幾難下

有條吾識

吾該哂SUNNY同我講番

THX!!!!!

<<ENG>>

考Oral

淨番6秒

吾錯

LUNCHTIME

JAMES係咁比人影Lin

佢竟然可以吾MIND

任影吾嬲

<<通識>>X2

做工作紙

吾該哂KK幫我做

<<電腦>>

MISS CHAN比左隻電子狗我地睇

好勁囉佢

呢堂又係LAST ONE 一堂

點解又係咁喎

個個老師都話

LAST ONE 一堂

吾講得吾得??

放學

見JOYCE同埋CHINKEN一齊去行街

佢地真係SWEET囉

尾尾個幾個星期一齊左

真係"鄧"佢地開心囉

祝佢地

永遠都可以一齊

XDD!!

POST番琴日去BODY CHECK D相:::

祼体的公仔人

係果度影的.......

CM,,,PLZ!!!

 

 刊登時間:2007-06-05 06:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]