|
|
|
放假既第二曰 |
|
好La!
今日係星期六
大後日就可以番學
好開心Ar!
但係要對卷
我好驚會唔合格
如果今次考唔合格
跳樓都唔掂........
|
|
刊登時間:2007-01-13 02:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
放假既第一曰 |
|
今日好悶Ar!
朝早好早就起左身
Then
就開電腦Lu!
因為悶Ar Ma!
玩左好耐
重有3日先番學
好Happy唷^^
|
|
刊登時間:2007-01-12 06:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | ... | 354 | »
|