|
|
|
考完Lu!! |
|
今日Kai樺,童明And尹XX係度鬧交
超低能
為左張紙係度嘈
好冇意思
終於考哂試
一身都鬆哂......
放學
去左7仔
妹子今次請我地食野
好好味唷
禾艾死你們唷!!
P.S:我地連續放4日假
都唔知有咩好做??
I like school!!
|
|
刊登時間:2007-01-11 12:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
英文!! |
|
朝早同妹子去Toilet
之後諗住番課室
經過1D班房
點知1D既某某人叫XX樂出黎睇野
都唔知有咩好睇=.="
今日考英文既寫作
幾容易Bor
小息..
林露個FD竟然話我係大灰[[雄]]
好無奈Lo
閱讀La
閱讀比較難
有D重亂做Tim
唉
今次英文實比上次差....
放學
又請詩子And妹子飲野
冇錢La
下次到佢地請
KaKa!!
Then去左楚B屋企做pro
做到2點到
出左去買筆筆[[裙]]邊
去左[[寶寶]]
楚B又買左D信紙
佢睇中左兩個
佢係咁問我[[邊樣好!!邊樣好??]]
好無奈!!
之後番屋企既時候
見到有個人係度擺[[舖]]史
笑死人La!!
4點到
做哂份Pro
YaYa!!
同左楚B去7仔
再次請楚B食左個撈麵
好無奈~
再去公園仔談天
傾左一D好秘密既野
談到5點就走Lu!!
聽日考通識
最後一科
好Ya!!
|
|
刊登時間:2007-01-10 05:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 258 | 259 | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | ... | 354 | »
|