cursorshelp
Janice6B29
暱稱: Chinzz_★
訪客留言
最近三個月尚無任何留言

2006 年 11 月 14 日  星期二  



2006-11-14

今日唔屎早會

Oh Ya!!

<<中文>>

成日同張馳傾計

Because老師講D野好悶

哈哈

<<P.E>>

[蛙]梃

好好玩Ar

第5名(有10個)

So Happy!!

<<Mathes>>

D數難Ar

<<Eng>>

聽Listening

So Boring......

食飯Lu

食完之後

我同楚B搞斷背Ar

哈哈

楚B咀左我淡

So Sweet!!

跟住重比人見到Tim

好核凸Ar

<<通識>>

好嘈Ar

<<Computer>>

無聊.....

放學之後

同汶汶去7仔食雪糕

見到超多人Ar

 

 刊登時間:2006-11-14 08:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2006 年 11 月 13 日  星期一  



2006-11-13

今日早會之後

去Hall食健康早餐

重有一班好[可愛]o既同學仔一齊食Tim

哈哈~

得個三文治,一杯橙汁And一個Apple

超少Ar

But我朝早食左早餐

So冇乜胃口

食左三文治And一杯橙汁

冇食到個Apple

上番班房

一番到去

見到有支Pen係我張枱

咁我問Who

But冇人應我

So我拎左出去

當我又番o黎o既時候

見到有一杯橙汁係我張枱度

咁我又問Who

張馳話童家明比我

Then我ack童家明

做乜比我

Then佢話本來諗住比張馳

但張馳比左我

Then我就拎走左

哈哈~

第一堂唔屎上

So Happy!!

第二堂中文

Boring

中史

做工作紙

地理

對o野And做工作紙

I.S

猛咁做作業Ar

做死人........

童家明一路做,,一路講D核凸o野

So Bad......

食完飯

請左楚B And汶汶食牛奶樂

哈哈~

上Eng

成堂係度調位

調左同童家明坐

OK La >3<

放左學之後

佢地留低比賽Ar

唔知結果點呢???

 

 

 

 

 

 刊登時間:2006-11-13 06:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]