|
|
|
2006-11-14 |
|
今日唔屎早會
Oh Ya!!
<<中文>>
成日同張馳傾計
Because老師講D野好悶
哈哈
<<P.E>>
[蛙]梃
好好玩Ar
第5名(有10個)
So Happy!!
<<Mathes>>
D數難Ar
<<Eng>>
聽Listening
So Boring......
食飯Lu
食完之後
我同楚B搞斷背Ar
哈哈
楚B咀左我淡
So Sweet!!
跟住重比人見到Tim
好核凸Ar
<<通識>>
好嘈Ar
<<Computer>>
無聊.....
放學之後
同汶汶去7仔食雪糕
見到超多人Ar
|
|
刊登時間:2006-11-14 08:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006-11-13 |
|
今日早會之後
去Hall食健康早餐
重有一班好[可愛]o既同學仔一齊食Tim
哈哈~
得個三文治,一杯橙汁And一個Apple
超少Ar
But我朝早食左早餐
So冇乜胃口
食左三文治And一杯橙汁
冇食到個Apple
上番班房
一番到去
見到有支Pen係我張枱
咁我問Who
But冇人應我
So我拎左出去
當我又番o黎o既時候
見到有一杯橙汁係我張枱度
咁我又問Who
張馳話童家明比我
Then我ack童家明
做乜比我
Then佢話本來諗住比張馳
但張馳比左我
Then我就拎走左
哈哈~
第一堂唔屎上
So Happy!!
第二堂中文
Boring
中史
做工作紙
地理
對o野And做工作紙
I.S
猛咁做作業Ar
做死人........
童家明一路做,,一路講D核凸o野
So Bad......
食完飯
請左楚B And汶汶食牛奶樂
哈哈~
上Eng
成堂係度調位
調左同童家明坐
OK La >3<
放左學之後
佢地留低比賽Ar
唔知結果點呢???
|
|
刊登時間:2006-11-13 06:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | ... | 354 | »
|