今日好奇怪,9點幾起身,我行去客廳,開電視,冇野睇,只好打機。打到12點,我家姐起身,佢話想去剪頭髮,咁我咪陪佢囉。剪完已經點幾,我地就去食飯,食完,返屋企打機,4點,去補習,補完,我家姐話想食吉野家,我問佢係邊到食,佢話旺角,咁我咪搭車過去,到步後,我打被我家姐,問佢間野係邊,佢叫我沿住條天橋行去新世紀,又話係火車站沿住有頂條行人路再落去亞街魯街,見到佢拉,之後跟住佢去到間吉野家,食飽,係問吉野家行過幾條街就係我落車果到,我被佢搵笨!我真係再kill值佢!