尋晚發燒...連鬧鐘都冇教...
走左去訓..
今朝7點先起身..驚死趕5切去買野..
打左俾呀朱...
買完幾包野同糖之後去搭車..
番到去個個都未番...><"
靜係見倒呀肥婆君....
------------------------------------------------------------
打鐘...企係度勁耐先有得上車....=="
坐左8個字車倒..去到.....好多人...有咩玩呀.....
第1件事就係食野先..
勁呀..有雞亦...魚旦,,燒賣..菠蘿腸..壽司,..三文治...etc
打波啦...曬到死..
上去睇下gary佢地有咩搞..
佢@jacky@呀和 @呀ling@呀柴,..etc.. BBQ
我地都有份食..
林厚成d菇菇好好味呀..
gary都有幫我同呀華燒..
我地同林厚成出左去馬路度打波...好搞笑呀..
有車個陣個個都係度嗌..走都走5切..
Kakaka..
影左勁多相...
又同gary@oscar@呀喪佢地打波...
夠鐘lu..
係架車度同丰姐玩合成相..
yeah!!!我同型男呀..
同呀朱&小天唱歌..
番到學校..影完班相..閃呀..
同丰姐&呀朱&小天..
仲有菠蘿培佢地去7仔踢波..
個死人方xx都白痴既..
佢地係個邊踢..我地同曾展文同矮仔係呢邊玩..
佢地踢度過黎..5想俾d白痴入..
5知邊個踼過黎..我傳俾呀朱..
好似踢左出界..激死佢地!!!
大佬培跟住好似話冇mood..
走喇...
我地番左學校再玩過..
我同呀朱同丰姐坐係3樓開餐..傾計...
跟住落去,..呀彤佢地仲未走..
1齊打波..
玩到5點幾...副校都叫我地走..
成班人係出邊等呀雯同k琳..
等左勁耐都未出黎..
走啦咁..
我同小天去搭車..byebye..
佢話去飲野..我又要去接呀b..
冇聽佢講..咁就走左架3p..
我地坐係度等..
等我即時報導路面情況..
等左好耐..
番到去..6點幾喇..
食完飯..
d薯片真係有效..
5係好舒服..晨早走去訓教..
|