`'★|| ,,.Jayme\2°の日日記°○,,
疲累沒離開...心僅存著意外...
Jaymee
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
Jaymee
暱稱: JAY咪
國家: 香港
地區: 東區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
11月26號
•
11月25﹏
•
11月17號,,,,
•
....10月18
•
picnic﹏
文章分類
•
全部
(45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2005 年 11 月 (6)
•
2005 年 10 月 (18)
•
2005 年 09 月 (18)
•
2005 年 08 月 (3)
•
2005 年 11 月 (6)
•
2005 年 10 月 (18)
•
2005 年 09 月 (18)
•
2005 年 08 月 (3)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 18
今日人氣: 2
累積人氣: 1282
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2005 年 8 月 28 日 星期日
新既日記..
分類:
未分類
哈...
呢個係我新既日記板∼
巧掛住你地呀∼
仲有3日就開學喇∼
9月1記住早d返呀∼
好想快d見倒你地呀∼知唔知呀??
搞掂..
發表時間:2005-08-28 05:20 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 Jaymee 的日誌
)
ˍ豬* 於 2005-08-28 05:51 PM 發表:
halo∼
我黎左啦..
好快返學啦!!
不過幾好呀∼
係屋企太悶啦∼
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
係呀....
係屋企真係好悶呀....
不過唔洗驚...仲有3日..
開學喇∼YEAH∼!!!!
Posted at 2005-08-28 07:31 PM [
編輯
] [
刪除
]
桐tung 於 2005-08-28 05:27 PM 發表:
哈~~我黎喇~~
我都會早d番的~~
你要多d黎我個hompy度播~~
我會再黎搞搞陣的`
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
我1定早D番啦...為左可以早D見你地1個2個∼
Kakaka∼
冇問題啦∼你個hompy..我1定日日去架∼
Posted at 2005-08-28 07:33 PM [
編輯
] [
刪除
]
呀彤∼ 於 2005-08-28 05:23 PM 發表:
呀下∼
gd ar!
你都多d去我度la∼
9月1號我會早d返到學校ga la∼
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
冇問題ye∼
係早d至好呀....
Posted at 2005-08-28 07:34 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 Jaymee 的日誌
]