`'★|| ,,.Jayme\2°の日日記°○,,
疲累沒離開...心僅存著意外...
Jaymee
暱稱: JAY咪
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
11月26號
11月25﹏
11月17號,,,,
....10月18
picnic﹏
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 18
今日人氣: 3
累積人氣: 1283
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 30 日  星期二   晴天


悶..><” 分類: 未分類

今日同平時1樣..坐係屋企對住部電腦∼

悶到o哂咀..

後日就番學lu∼好開心..不過......我d功\課仲未搞掂呀∼

d maths又唔識做...文又未作...

好曳哦可..??我都知架喇∼但係我又唔想郁wor∼

唉,,,今日又冇番排球∼

原因係咩??係我既問題ja∼冇野既...

唔知呀彤佢\地打成點呢??加油呀....

︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿︿

繼續....

你 的 學 校 _
[ .043. ] 還在讀書嗎: 梗係啦∼
[ .044. ] 有沒有放棄讀某一科: 有得放棄架咩>>我都想呀<<
[ .045. ] 想讀那一科但不能讀: 旅行..
[ .046. ] 最喜歡的年級: f.1
[ .047. ] 最不喜歡的年級:p.6
[ .048. ] 最喜歡的老師: 黃碧盈老師...你唔識架喇∼
[ .049. ] 最不喜歡的老師: 紅豆..討厭!!
[ .050. ] 最喜歡的科目:是但啦∼科科都唔高分既@@”

[ .051. ] 最不喜歡的科目: 中史.
[ .052. ] 你是外出吃飯還是帶飯回校吃:出去ye∼
[ .053. ] 是運動的校隊嗎: 唔是...

[ .054. ] 有沒有參加什麼課外活動: choir∼女童軍..仲有.....””
[ .055. ] 你出名嗎: 唔出∼
[ .056. ] 最喜歡的舞蹈: jazz∼不過唔識..想學呀∼
[ .057. ] 最喜歡的回憶: f.1&去camp∼

[ .058. ] 你最想有什麼回憶: 唔知個wor∼
[ .059. ] 最不喜歡的回憶: 同人嗌交囉∼
[ .060. ] 最丟臉的往事:  呢d野又點會話你知呀//kakaka∼

你 的 最 愛 _

[ .061. ] 號碼:numberrrrrrrr..7∼
[ .062. ] 字母: j><”
[ .063. ] 鞋:拖鞋....
[ .064. ] 說話: 中文∼
[ .065. ] 電視節目:  仁心3
[ .066. ] 運動: 排波..
[ .067. ] 蔬菜:菜芯∼正.....!!
[ .068. ] 水果: 火龍果&西瓜∼
[ .069. ] 電影:諗下先﹏\
[ .070. ] 雜誌: 睇開tvb..
[ .072. ] 演員: 楊怡..Ron
[ .073. ] 糖:瑞士糖∼∼∼

[ .074. ] 香口膠:益達
[ .075. ] 氣味: 味呢d野...巧難講個wor∼
[ .076. ] 糖的味道: 黑加侖子∼
[ .077. ] 雪糕味道: 朱古力∼
[ .078. ] 顏色: 黑,藍,綠,橙...
[ .079. ] 季節: 秋天
[ .080. ] 假期: x’mas
[ .081. ] 樂隊/組合: twins&beyond
[ .082. ] 男歌手: 方力申∼
[ .083. ] 女歌手:好多..
[ .084. ] Rap歌手: 唔rap得唔得呀..
[ .085. ] 音樂類型: 好聽就ok啦∼
[ .086. ] 在你房間中的東西: 床囉∼
[ .087. ] 玩意:電腦..
[ .089. ] 電視頻道: o個台..
[ .090. ] 垃圾食物: 咩話..??我唔食垃圾個wor∼
[ .091. ] 食物: 朱古力﹏\糖∼
[ .092. ] 店舖:唔知架..
[ .093. ] 地方: 學校∼
[ .094. ] 快餐\店: mc記∼
[ .095. ] 餐\廳: 有得食自助餐\既..
[ .096. ] 形狀:心形..&star∼
[ .097. ] 一日中的時候: 朝早....太陽出來了∼
[ .098. ] 國家: 法國∼不過未去過....嗚∼
[ .099. ] 城市:巴黎∼

[ .100. ] 男生名字: ......
[ .101. ] 女生名字: 禾個名,,,kakaka∼
[ .102. ] 商場:荷里活...行到熟哂呀ma∼
[ .103. ] 電視遊戲: 唔玩個wor∼
[ .104. ] 沐浴露/洗頭水: 沙宣&植物物語
[ .105. ] 棋類遊戲: 好少玩...
[ .106. ] 電腦遊戲: 咩都中2∼
[ .107. ] 車: 單車得唔得呀...
[ .108. ] MTV:><”
[ .109. ] 口頭襌:冇留意wor∼
[ .110. ] 字:魚...
[ .111. ] 月份:10∼
[ .112. ] 卡通人物:咁都唔知∼好難同你做朋友個wor∼係snoopy呀∼!!!!

[ .113. ] 恐怖電影: 唔睇架∼
[ .114. ] 隊伍:唔知xddd∼
[.115. ] 現在最喜歡自己擁有的:all of them∼

        聽日再繼續喇喂∼....聽日見!!!!!

 

 






訪客留言 (返回 Jaymee 的日誌)


tung............ 於 2005-08-31 12:46 PM 發表:
HALO~~~
我又黎左`喇~其實我想知你點解唔番~~
唔想講我知就算啦~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]