第75日
我愛你>3<
--------------------------------------------------------------------------------------------------
今朝打俾老婆之後,唔覺意再訓左,好彩0720時扎醒左,趕得切搵你XD...之後...當然都係訓過啦XD
醒左冇耐食早晨,阿聰打黎,陪佢打左陣機...之後就換3出去拎野
岩岩落到樓下,有個冇來電GE電話打黎,聽啦...{ []<---對話、()<---我心諗 }
我[喂?]
呀婆[喂,知唔知我係邊個?]
我[唔豬...] (把聲好似唔係好熟咁GE...唔通係打錯=0=)
呀婆[叮叮]
我[下...] (點解我老婆把聲會變左咁GA=口=|||)
THEN老婆聽番...我先知道岩岩果個係呀婆-333-
(以上係我以為GE版本,以下係真實版本-3-)
我[喂?]
老婆[喂,知唔知我係邊個?]
我[唔豬...]
呀婆[叮叮]
我[下...]
認唔到你把聲添><"
嘻XD~BABE我愛你>333<
--------------------------------------------------------------------------------------------------
番黎之後...因為仲未食晏,走左去買左個飯盒食XD...好飽=V=...
之後又俾阿聰叫左去打機=0=....打打下...攰了=V=....OUT GAME唔玩XD~
--------------------------------------------------------------------------------------------------
不了了之了...
聽完個電話之後...更唔開心!!!過份!!過份!!過份!!
|