阿yan~我本來唔想delete你寫ge野(留為紀念嘛,,,哈哈)
不過你叫到,我就delete左佢啦~~~^^
真係好耐冇寫日記啦,對上ge果次,
冇記錯已經係我f.2 ge時候啦,
即係5-6年前….^^ v (汗|||)
今次得已重新寫日記,首先梗係要多謝阿yan啦~
希望大家唔好嫌悶,得閒黎睇睇啦~~^^~~