今日,又同阿媽嘈完一輪
又係d升學考試ge野……唉
真係好鬼煩,仲搞到喉嚨痛添…>”<
人生中第一次ge留級,就已經咁慘
我話俾自己聽:「我一定唔可以再留!!!」
“講一套做一套”係人ge本性,
希望我而家唔係咁啦><
晏畫開icq同msn,都幾多人揾我
,
多數都叫我寫完埋個小說佢,
咁多人仲咁支持我,
真係有d感動(應該話係開心)
我又作出左一個決定,
就係疊埋心水寫完個故事佢@@
最近越來越多野做(其實只有溫書…..)
身體….
越來越弱……
真係唔知可以捱到咩時候,亦唔知要捱到咩時候…../.\
|