今日唔打小說住, 溫書溫書~~~
尋日成日都頭赤赤, 搞到都冇咩心情溫, 今日要努力番d先得~~~>w<
雖然話努力, 結果又失敗左=0=
OMG~~~~~
今日見識左世上最容易記GE電話號碼~ KAKA~~ (好似A.S.咁~)
夜晚9點半開始, 就坐左0係TV前面, 睇明珠GE"孤軍雄心", 係講殖民地時代的(AOE III)~~~ 睇下睇下, 就去到左1點鐘....... (估唔到齣野播左3個半鐘... 冇偈啦~+埋廣告嘛~)