今日同黃galley去左莊記度拎畢業證書,
一入門口,
就撞見麥號霆.....
之後諗住揾ccm啦,
但佢教緊書,
要4點先放得...
唉....等左好耐...
終於等到4點,
同ccm講左d有關溫書ge野,
唔知講左幾耐,
佢話有野做,
閃左........
跟住同angela & phoenix傾偈...
發現唔記得左angela ge生日= =
(算啦..唔記得係好正常的....)
搞左好耐...
終於走人......
去到藍田同galley搞自修室會員証....
之後溫左一陣書...
番屋企...
食飯........= =
88~~~
|