今朝一起身就拆左部腦,
清左d毛毛,
哇~~~~
好多牙><"
之後揾番隻金庸群俠傳,
先睇到係windows 95/98 版,
咁咪即係xp玩唔到=0=
算`啦~~~
趁果個人唔知,
照賣左俾佢......
(我好奸牙~~wakakaka~~)
其實果個人應該知的~
又賺左$30,
原來揾食真係咁艱難囉~
大家要好好節約下啦.....
咁今日又係補習,
第一堂pure....
竟然仲係教積分.....
聽到悶...=0=
之後食野啦~
去左m記,
竟然見到一個學生....
好似tracy姐囉= =
不過tracy姐比佢乖好多~kaka~
食完野啦~
行左一陣淘大又去補chem,
今次特登早d去,
諗住可以見到tracy姐,
但乜都冇(可能佢上次係轉堂呱~唔知呀)
不過就見到一個勁似唐寧ge女仔@@
有成85%似.....^^"
|