尋日冇打日記, 因為冇乜野事發生(其實係唔記得左...)
我終於拎到1000分啦 即係話, 當到左2006-01-16, 我就可以申請做版主啦^^~kaka~ 唉...... 仲要等好耐添...><
朝早幫阿媽買米, 買左2袋5kg的。
2點半.... 去溫書, 今日終於完成左diff.(微分) 聽日開始inte.(積分)lu~~~ happy~~
呢排覺得自己越來越燥..... 點算好牙/....><