尋日又冇寫日記啦...
唔係因為我懶....(路人:你想揾藉口!!?)
係因為....
尋日本來都冇咩事發生(路人:又係呢句= =),
但我溫書溫書5點半時,
阿媽突打黎,
要我番屋企....
因為.,.....我阿麻生日=0=
搞到我要去佢果度(私底下唔鍾意自己的親戚..)
一去.....就去到成12點先番= =.....
我ge理論係:
如果我所有親戚&朋友生日我都要去個話,
咁我就會好唔得閒啦~
突然諗起燎原火講的理論:
殺十個高手,總比殺一百個嘍囉來得方便
又諗起埋呂布ge理論:
殺一百個高手,總比殺十個嘍囉來得痛快....
傻左添我.......唔打住lu~
|