今日又係去溫書, 溫到差唔多6點, 拎隻game(武林群俠傳)落mtr去賣俾人 賺左$20, 好少... 不過算啦.... 橫直唔想要隻game....
果個人仲問我有冇"金庸群俠傳"添~ 我答佢有, 佢話肯用$30買左佢, 我話ok~~
kaka~~~
溫到7點, 番屋企啦~~~~