今日朝早冇乜野做……
晏晝出去啦,
去左mk…..
本來諗住揾老婆出去啦
不過佢有fd去佢屋企,
所以唔去得
好彩有rico妹妹陪我hae….
多謝rico ^^
我地去左mk mtr先,
買左個蛋糕俾angki妹妹,
佢生日嘛~~
之後我地行番去太子,
去寵物街買左2包龍貓糧
之後先番屋企~~~(阿妹仲請我去許留山添牙>v<)
番到屋企,
同阿聰打左場aoe3,
對3個ai
我用法國,佢用俄國
一開始佢不停俾人打,
仲以為會死梗啦
點知佢奇蹟生還(俄國生命力真係…..=.=)
之後我地各自攻左幾次,
佢就一去不返,
我就夾住尾走佬= =……
再之後我地夾埋攻佢一點….
都係唔成功…../_\
本來仲諗住有排打啦…..
後來突然諗到偷襲人民…..
終於漸露勝利ge光輝~~~~~~
我唔係叫你地打機牙~~
只不過係想講,
只要堅持,
好多野都會令你成功ga~~
知冇?
|