今日睇左齣電視,
叫”不是香港人”,
係港台ge節目。
今集係講香港ge男女,
入面係以一個外國ge男人黎睇hk ge女仔,
又以一個北方ge女人黎睇hk ge男仔。
個男人話,
香港人雖然生活節奏快,
咩都與時並進咁,
但傳統ge思想就唔可以,
無論男女都好保守,
佢話人人都唔會去主動識d異性,
一個女仔見到一個鍾意ge陌生人,
佢會周不時咁去望佢,
但個陌生人一望番轉頭,
佢又會縮開……
仲有,
佢話因為人人都提倡平等,
令女性地位高左,
d女ge對男ge要求亦都高左,
例如要有才華、生得高大、高人工、樣貌不俗、有知識、有幽默感……
呢個不就是傳說中ge白馬王子乎@@?
佢話e d 連總統都唔得啦= =
之後輪到個北方女仔講啦,
佢話hk ge男仔就好似一個火龍果咁,
外表好靚,
即係話d人識包裝自己,
但一開左後,
睇入面就…..唔係黑就係白,
即係話hk d男仔冇料= =
佢又話香港d男子比較近中性,
好似身材比較矮瘦、又唔夠勇敢果斷,
面著衫又會著d紅牙、粉紅咁樣……
睇完呢集後,
各位男仔女仔,
知道點做未牙,
男ge就要多d讀書進修,
多d運動,
多d興趣,
咁先會有內涵丫嘛…..
而女ge,
就會多d了解下現時ge情況,
俾多d機會人,
亦都俾多d機會自己,
有好多野都係要用自己對手爭取ga~
就好似你d成績咁,
明唔明牙?
|