今日去到點幾2點, 黃麗麗就打黎, 話佢就黎去自修室, 天啊︶! 咁快GA~~~
唯有死死氣落去啦= =
溫到6點幾, 閃左人, 叫阿媽黎買3, 點知揀極都冇我要ge碼= = seller話聽日返貨, 只好聽日去囉><
之後我去左樓下ge相鋪買cdr... 因為用晒左好耐lu><
好野, 終於有cdr用啦~~~~~~