今日輪到傻妹生日lu~~~ 生日快樂>v<
今日溫溫下書, 老婆打黎, 之後angki打黎.... 傾左一段時間, 入番去執野~ 已經見到黃麗麗= =
不過我要補習 冇理佢, 俾左本solution佢就走左= =
上pure maths., 冇事發生....
之後交左chem ge學費, 之後等上chem堂...
竟然見到好耐冇見ge tracy姐~happy^^
~~~~~~~~冇野lu~訓覺~