近來鍾意睇2本漫畫
一本叫<火鳳燎原>,
係一本3國ge漫畫
一本叫<純悄房東悄房客>,
係一本講重考生(我)ge故事
不過呢2本
一本太暴力,
一本太多裸露,
都唔岩小朋友睇~kaka~
點解我鍾意呢2本?
我鍾意<火>係因為佢教識左我好多有關人生ge野,
例如咩係生命、咩係人性…..
我鍾意<純>係因為佢可以令我發奮讀書….kaka~
大家不妨睇`下`啦~~~
今日我去左apm ge三聯~
見到有好多人打書釘(即係淨睇唔買)
佢地打書釘唔係錯,
但佢地將本書搞到幾乎爛咁滯….
真係好衰囉~
又唔係買….
真係transporting the桔(運吉)….= =
睇番kellyjackie ge xanga,
原來佢今日出碟,
鍾意佢ge人要支持下啦^^
唔知邊個係kellyjackie?
佢咪係唱<他約我去迪士尼>果個囉~~kaka~
生緊智慧牙,
痛痛中…><”
|