今日成唔知幾點先醒,
之後又要掃地,又要拖地….
忙左成朝….(其實已經晏晝)
諗住溫書啦,
結果去左打機;
諗住打小說啦,
結果冇心情寫……

6pm,
去新蒲崗揾阿爸,
諗住7點去e院揾阿ma啦,
點知佢仲有好多野要搞,
搞到成8點先走(走去食飯= =)
去左壽司店,
初頭諗住食自助餐啦,
阿爸話一個人$138太貴,
結果係自點,
夾埋食左$178。
跟住就搭的士去st. teresa 醫院啦(法國醫院)。
探完阿ma後,
諗住坐bus番屋企啦,
但一落到下面就落雨,
最後打的返黎,
用左7分鐘only。
|