今朝10點起左身,
起左唔夠2分鐘,手電響= =
我仲以為係邊個,
原來係拍賣果個打工姐姐(自己幫佢改ge名~kaka~)
佢一聽到我把聲,
已經知道我未訓醒……><

佢話佢今日唔使陪老闆食飯,
可以交易(佢賣小說俾我)
跟住,
教阿媽上網…….=.=
希望佢識啦下…….
到左交收ge時候,好奇,
個打工姐姐由始至終都係用d好”可愛”ge音調同我講野,
無奈晒~~~~><

一番到藍田就去左自修室,
當時係2點多少少,
溫書溫到6點(中途用左1個鐘黎偷懶~kaka
)
做左14條數,都好多唔識…>0<

返到屋企,平凡ge一日將近尾聲。
p.s.:今晚同阿妹玩象棋,竟然俾佢奇襲玩死左….><><><
好唔抵牙~~~~~~~~
第2回又ko左佢~~~呵呵
|