哈哈~~~
0係未經過冰人AngkI ge 同意之下,
upload左佢首歌,
jazaf:AngkI,你唔mind ga hor?
AngkI:/_\,想mind都唔得啦....
jazaf:梗係~呵呵~
又打完小說ge 15章啦~
大家去睇啦^^
http://www.novelasia.com/beta/novel/chapter_view.php?id=112437
我媽聽晚終於出院啦~~
今日俾Rico小妹笑我煮野唔好食>口<
今晚煮左午餐肉炒蛋,
雖然賣相.....= =
但就好好食ga~~~
wakaka~~~
|