而家係10點半,我又岩岩起身,
打左尋日ge日記,
今日決定唔打機,
死都死出小說黎(希望啦下......)

仲有,
我已經應左老妹(笨楠)ge要求,
改左個"性格"(唔係改左我個性格牙)
而家係1340,
終於打完小說ge頭1000字,
大家睇下啦~^^~
http://www.novelasia.com/beta/novel/novel_view.php?novelid=31895
傍晚,
本來阿媽去診所做野,
但係佢唔舒服(膽結石)
要返屋企休息,
之後而家仲去左私家醫院添……
今日,
十年都唔打黎一次ge笨小妹AngkI竟然打俾我
真係難難難難難難難難難得= =
呵呵~~~~~
而家冇野做中,
d人又話打機= =(笨小妹)
真無奈…..
之後我自己都去左打機~
wakaka~~~
|