阿媽果然教完都唔識,
又要我教過…..
唉><

食完飯之後玩左幾場AOE III(電腦game),
因為hard難度唔夠難,
所以我轉玩expert難度,
結果……
我俾電腦15分鐘之內搞掂左……
搞到我成個人死晒……(空虛左…><)
2點又落自修室,
溫到5點番屋企,
執埋d野就去補習……

補完第一堂(我要補2堂)
係食晚飯時間,
本來諗住:「去食m記啦,
好掛住個餐牙~~~」
最後,
經過多番考慮後,
我同m記講左88
,
去左佢對面ge阿活(越來越覺得阿活好好味~kaka)
之後放學就同老婆講數,
我發覺自己都唔係好識
救命牙~~~~~
冇計啦,
呢課野考得唔多,
所以我唔太識(路人:唔識就唔識啦,唔使死撐= =)
都話得識囉,
只係唔太識之嘛...(路人俾我踩扁左~kakak~)
之後一番到屋企,
諗住我阿爸一定笠左我個電腦啦,
竟然冇= =

拎左d底3褲諗住去沖涼,
點知pizza(我妹)話有maths唔識,
要我做(係做,唔係教)
仲要成3題咁多,
我5分鐘就搞掂左d數..,…
終於可以沖涼啦~~~~>w<(費時d人成日話我唔沖啦,事實上我日日都有沖ga)
|