Jazaf
等級: 金VIP會員
暱稱: Jazaf
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 1365
留言總數: 2420
今日人氣: 92
累積人氣: 55366
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
   *'♥`Shelly  ... (shellywing)
喵(=・ω・=) (tsz2424665)
ah 依 =) (sugar2411)
◆*yUki* (GZL)
Kimi :) (kimib)
♥ be :3 (rainsky)
♥♥衫架♥♥ (bAbI_3kA)
臭.とうふ™ (angellovepig)
ck (kngz)
Eliser (eliser)
!x* 雞蛋* -) (michellek)
G.  (GIII)
_chui+yee_ (chuiyee1992)
◆婷婷*◇癲癲 (lokting)
kumkumdaling♥; (Cherry0802)
aH___恩""xD^^ (princeyan520)
a s h a (32chinkey)
cindy (Cindy625)
JANICE:) (hangb)
`★IAMLTW;-* (rukia8232007)
2005 年 12 月 3 日  星期六   晴天


叮叮~~ 分類: 未分類

今日好早就起左身溫書

好乖吧^^

溫左唔夠3個鐘…..

冇咩mood…

走左番屋企….

 

Hae左好多個鐘

直至而家….= =

而家係2248…><

 

大家對讀書有咩睇法牙?

係自願?

係為前路?

係興趣?

係阿媽叫ge

定係咩牙?

 

無論你係邊一種,

你始終都係離唔開要讀書ga….

所以,

既然開心又係要溫,

唔開心都係要溫,

何不開心d咁溫?

 

將溫書當做興趣,

係為左自己ge求知欲,

咁樣讀書一定會開心d ga^^

 

今日msn @左叮叮,

(佢係靚女黎ga~哈哈~~~真的)

都好似幾岩傾bor~^^

happy~~~~