有人開左個PO話下面果個人好令= =
我睇左之後...
回左佢[佢係咪章魚黎GA~?]XDDDD
(因為佢個咀....= =....好似合唔埋-0-)




病了3天
沒有告訴你
只因我不想你擔心
也不想你催著我要我休息
因為我想見你多1點...
下午CHECK電腦...
才知道要做PROJECT...
剩了幾天時間...
做得完嗎?...
放學後坐MTR去九龍灣補習...
中途已經睡著了...
過了站才起來
只好坐回頭車了...
補習小弟考得不好
我被施以壓力...
很難受...
回到家...
到了10點...
飯都沒有吃...
但已沒胃口了
算了
不吃也罷...
星期5
交ASSIGNMENT
交PROJECT...
TEST...
為何這麼多?
我只想好好休息...
|