唔該某d人要問野就問當事人啦唔好搵當事人d朋友得唔得
我係講緊你地班中二(唔想講咩班自己知就好啦)
一d同當事人d朋友好friend就問
你地問咩問姐要知咪當事人囉唔好搵我地得唔得
我見到你地都好想嘔囉唔該
雖然我唔係當事人都覺得煩
你地真係好好好煩囉(我唔想講嫁係你地逼我)
唔該你地唔好做埋曬d無聊野啦
煩到咩咁 唉.....