| «‹ November 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 5am |
分類: :( |
仲以為自己考完DSE就唔需要再用呢個blog.
中學畢業之前, 大部份時間都係自己一個去圖書館自修,
下個禮拜就要開學, 新學校新環境.
到時就要習慣返同一班人一齊上堂,
將來仲有好多presentation同實習要做, 我好怕自己handle唔到.
其實我冇得handle唔到.
唔知係咪大個左, 已經唔敢同身邊既人吐苦水,
冇變既係,
我仲係唔敢建立新友誼 ,
身邊既每一個同輩都已經有新既生活, 越行越遠.
我分分鐘遲早連現有既友誼都維繫唔到.
點解無論我出幾多力, 都好似改變唔到現況咁既.
|
| 發表時間:2016-08-23 05:03 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|