最新文章
Relapse
5am
2016-03-07
2016
On my way
文章分類
全部 (6)
:( (3)
:) (2)
未分類 (1)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
好友名單
日誌統計
文章總數: 6
留言總數: 3
今日人氣: 15
累積人氣: 152
2015 年 10 月 27 日  星期二  


可唔可以唔開心一陣 分類: :(

有一段時間, 我冇諗過18歲之後會係點.

日子點都係要過, 
 
希望自己邊度柒左, 就去邊度企返起身
 
 
 
2014年之後, 我訂下左幾個小小既目標, 
 
1. 減肥
 
2. 停藥
 
3. 中五 -> 中六 -> DSE -> ?
 
 
減肥係非常成功既,
 
亦令我留意多左作息時間同埋飲食.
 
個陣每日食幾隻手指咁多既雞胸肉, 大量菜, 小許飯, 再加埋跑步.
 
跑步真係幾爽, 聽住歌黎跑步唔會覺得太累, 仲可以放鬆心情
 
so far我係瘦左40幾磅. 有時睇返舊相都唔認得自己.
 
過年見親戚既時候, 個個都話我瘦左成熟左, 係幾開心. 
 
 
 
停藥成唔成功我真係唔知, 我一向最討厭既係副作用.
 
除左會令我肥之外, 最麻煩係會影響平日既精神, 思考能力, 記憶能力.
 
所以我冇再食到藥, 但一開始真係好唔慣, 好恐怖.
 
雖然一路冇乜好轉,

但我開始學識去發洩同埋應對呢d情緒.
 
有一排需要家庭醫生比安眠藥我, 但最後都係決定靠自己.
 
我覺得自己情緒波動冇咁大, 最少唔會失控.
 
老豆老母都覺得我有好左 :)
 
 
 
 
 
中五一開頭好驚,
 
但唔經唔覺我驚住咁渡過左, 亦升到班, 叫做行左一步.
 
升完班之後壓力反而大左.
 
停藥停左一年, 記性開始好返, 個人精神返.
 
最近先發現自己其實想盡力考好DSE佢, 而唔係當初咁打算就咁過左DSE.
 
但望住一堆F3 , F4, F5幾乎冇掂過既Notes, 再望住得返唔夠半年時間.
 
個頭好脹好重, 透唔到氣, 有d想逃避.
 
但無論如何都唔可以再做逃兵, 所以我都係一定會盡力去做.
 
就算結果唔好, 我相信DSE期間既經歷, 會教識我好多野.
 
 
 
 
 
不過呢年其實真係幾_辛苦. 唔知DSE之後又應該點樣行呢.
發表時間:2015-10-27 06:59 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]