年初四
約了勇哥哥,一齊在樓下好年華飲茶"
飲完茶後,同媽咪去了282 set頭"
跟住就開始在家中沒有東西做" >.<
大年初五
今天,上午九時起床,沒有什麼東西好做"
所以開始開電腦玩"之後媽咪10:30am打電話來叫我同家姐落樓下好年華飲茶"
飲到下午12點就睇到街上落緊雨" 咁就回家玩電腦同vtc同學傾計"