今日重新整完個Blog黎!!有很多野都唔同曬LA!!
今日同秀金去左新城市行街/
去美心訂嗲D GE生日蛋糕. HAPPY BIRTHDAY XD
去同秀金買袋→『士多啤梨』
之後去左大眾買『黑糖瑪奇朵歡樂Party』
去完大眾就去百佳買野.比錢個陣先發現自己........
唔見左『銀包』o_Oll =_="ll
即刻去番新城市個個服報台到睇下
好彩最後到搵得番 -_-b
多謝個個好心人「馮小姐」同主耶穌 >◇< ^_^ ll
聽日行程: 去大尾督郊野公園燒野食 (((^_^)。))