可能有你份架!睇下啦 =]
6a::
區子鍵``好串,,,
好搞笑,,san日tum到d老師好開心,,
但上到中學,,我相信你唔可以再係敢 : )
陳梓穎``畫畫好叻,,由其是係畫人,,,
我想問你d野,,
點解你條裙禁短??
有人話比我聽話你條裙係唔知幾年級個時著,,
著到已家,,,
係米真架?!??>.<"
鄭浩賢``好靜,,冇乜點講野,,,
但係又同女仔傾到計 =.="
張慧珊``成績麻麻地,,加油!!! =]
張榮轃``好靜,,冇乜點講野,,,
不過唔好因為比老師荖,,就喊 -3-'
張奕揚``成績超勁,,,
但係對女仔好怕羞,,
一見到女仔望往你,,就另咩面 >o<"
張彥婷``好cute,,,
淫賤,,,
口頭禪,,「wei呀」wakakak...
蔡汶珈``成績ok,,,
不過唔好san日椅賴人地 >3<'
莊芷芹``好貪食,,
最興伸隻手問人儸野食 hehe...
周浩誼``幾好人,,,
不過行路個時,,
唔好fing頭fing手,,
敢就最perfect啦!! XD
簡政諱``(高老)傑牙膏,,好高wor...
不過有時會懶叻 =[
林俊希``san日上堂發夢,,
但d成績都唔錯 =3="
林駿鶱``林bread bread,,,
講野好cuty,,
好似隻鴨敢haha...
林倩安``非常鐘2打籃球,,
連發夢都係發打緊籃球 wakakakaka...
劉正怡``好訐,,
san日搵隻眼利筲住人 \_/
劉凱欣``好乖女,,,
成績不斷升,,
升到全班第三,,
好勁o!!! ^.^
羅卓然``Really淫,,,
好多嘴,,
但都幾博學多才嘅 ^.<""
李顯樂``游水都幾勁,,,
有時好搞笑 =]
梁 靖``好好人,,,
不過唔好san日將一d小事,,
化大事o >o^
李 盛``飛無腿,,專係濫級,,,
但係份人都幾好 =]
呂彥鋒``媽煙通,,,
係男仔之中,,
寫字算係最令哥個,,,
不過估唔到佢矮粒粒,,
打排球都禁叻 >.<"
馬彥琳``Snoopy迷,,,
份人好好 =]
莫慶華``次次考試同默書都出cat,,
佢算好采,,
老師發現唔到 =.=""
郭鈺驥``好靜,,,
但係笑個時好似上左癮敢 >o<"
孫張瑞``講野超姣,,
一講野就em…em…
連d男仔都笑佢 hahahaha……
施浩焜``施根,, 超瘦,,,
好靜,,,
冇乜野講 =.-
曾啟俊``死Kylo,,,
唱歌san隻牛敢,,
自己又唔知,,,
小息個時,,
san日搵埋個Gordon利踩我隻腳,,,
最衰嘅係,,
我好似同佢一間學校,,
我考編班試個日見到佢,,,
慘*!!!
尹樂怡``好好人,,,
畢業禮個日真係唔該哂呀,,
如果唔係你借左個溝針俾我,,
我都唔知點算 ^0^
z哂你!!!
尹寶銳``我覺得你個人好自由,,
鐘意做乜,, 就做乜 >.<””
黃尉廷``………………………
………………………
………………………
游樂然``講野唔好lut lut cut cut
人地聽唔到架 ^.^
楊嘉翹``幾好,,,
不過唔好san日meet人 =[
葉學駿``唔該你唔好癡埋去個死Kylo到,,,
扮哂野!! \_/
5a::
區梓萱``要努力考好d呈分試呀!!
祝你跑步跑得快d啦!!! >3<”
5b::
許誘雯``要努力考好d呈分試呀!!
重有,,,
蔡老師下年唔low啦,,
下年2c好似係鄧老師做班住任呀,,
你要繼續同歐陽隑補好d習佢,,
記住唔好整喊佢呀,,
盡諒獎下佢啦 =]]]
梁嘉惠``要努力考好d呈分試呀!!
得閒就落2c幫下許誘雯啦 =]]
1c::
聽話d喇!!!^.^
|