Jenny9602
暱稱: 梁囧囧
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
天才表演....
最輕鬆嘅周末....
好開心....
沈悶嘅day5....
補打....
文章分類
全部 (54)
趣事 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 299
今日人氣: 6
累積人氣: 2305
 2009 年 9 月 5 日  星期六 晴天 


周未.... 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片種>3<類:趣事按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 

今日,

係開學之後第一個周未,

朝早9點幾我同爸爸就去左樓上果間餐廳食早餐,

朝早10點幾就係屯門碼頭度搭614去元朗買書,

11點幾先至到元朗嘅豐年路,

首先我地去元朗千色店嘅三聯書局度買中文書上下冊同埋通識書,

 呢三本書都已經4百幾蚊la.....

然後我地係千色店行左一個round,

之後我地係12點半搭610去澤豐落車,

行去紫荊酒樓飲茶,

2點飲完茶之後,

去左吉島行街街.......

5點半去左美心mx度食下午茶.....

咁就過左呢個充實嘅一日lu....

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片出生時間:2009-09-06 12:14 PM   [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 2009 年 9 月 1 日  星期二 晴天 


開學日.... 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片種>3<類:趣事按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 

今日,

係開學日,

d同學仔都改變左好多,

有d高度方面改變....

有d眼鏡方面改變....

有d書包方面改變....

有d頭髮方面改變....

9點開學禮

唱左兩隻詩歌,

又聽張校長嘅龜兔賽跑故事(年年如是),

10點半完結開學禮

完左之後,

陳喱諗住排隊買野食,

排到埋去就已經打鐘,

佢又冇得買lu.....

哈哈....

上到課室,

兩位班主任終於同我地見面la.....

兩個都係女性班主任嚟架!!!!!

一個好識搞gag,

一個就好好人,

兩個都咁好!!!!!

上年嘅班主任都係咁好呀!!!!!!!!!

仲有兩個唔係好熟嘅「新同學」,

一個叫曾志x(男),

因為佢嘅名同曾志偉差一個宇,

所以個個人都叫佢曾志偉/梁朝偉(自己又扮有型!!)

另一個叫李x欣(女),

佢係一個唔係幾鐘意講野嘅女仔,

都幾似林xx,

佢係一個轉校生.....

好!!

講住咁多先!!!!!

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片出生時間:2009-09-01 09:29 PM   [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 2009 年 8 月 29 日  星期六 晴天 


開學前三日.... 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片種>3<類:趣事按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 

暑假話咁快就完lu....

雖然今年嘅暑假係早左放差唔多成個月,

但係補習令我比舊年嘅暑假冇咩分別....

因為「正式」放假嘅時間都係一個月......

仲有呀,

老師話明明8月7號要交功課,

但係8月7號之前果兩日就係eclass度話唔洗交....

唉!!!!

真係被老師挽到暈呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

我地諗住係屋企添加一張枱呀......(你係咪好無奈呀?)

哈哈.......

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片出生時間:2009-08-29 06:48 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 2009 年 8 月 11 日  星期二 晴天 


嘻嘻.... 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片種>3<類:趣事按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 

聽日,

我,蚊滋,媽咪要返大陸la.....

但係我d功課仲未做哂....-____-

雖然話日日都冇野做,

但係我都知道自己d功課嘅程度....

好!

我講住咁多先....

Bye bye......

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片出生時間:2009-08-11 12:10 PM   [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 2009 年 8 月 10 日  星期一 晴天 


去吉之島.... 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片種>3<類:趣事按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 

今日,

我同媽咪去左吉之島度行街街,

我地2:20p.m.先至出門口,

跟住,

我地去左美心MX度食「3點3」(下午茶),

我地係美食廣場度買左超多野食,

因為我同蚊滋同媽咪返大陸呀!!!!

諗起都開心......

哈哈哈哈..........

我忽然覺得自己好傻....

-______-

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片出生時間:2009-08-10 09:22 PM   [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片