| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 7 月 31 日 星期五 |
| 整野食.... |
種>3<類:趣事 |
|
今日,
我成日都冇物野做,
要等到夜晚7點鐘先有d野做,
因為7點鐘我要去建生青年空間度上暑期班,
6:00p.m. 食飯
除左係大陸度果段時間之外,
我都冇試過咁早食飯架!!!!
6:15p.m. 出門口
我搭615由屯門碼頭出發,
用左25分鐘就到建生輕鐵站la......(都幾快ar!!!)
去到都唔夠7點鐘,
等左10分鐘之後,
我就去到一間面績較細嘅家政室,
裡面有一個年齡唔過20嘅女仔,
而且仲好主動咁叫我入去,
原來,
佢係呢個暑期班嘅Miss,
佢係一個幾nice嘅女仔呢架!!!!!
亦都教得幾好架!!!!!
結果,
佢教我地整果個意大利芝士餅都好好食架!!!!
不過,
我諗我係唔會係屋企整架la....(屋企冇果d設備!!!!)
今日講住咁多先!!!!
Bye bye!!!!
|
|
|
2009 年 7 月 24 日 星期五 |
| 去書展.... |
種>3<類:趣事 |
|
今日,
我,蚊滋同埋媽咪9:30分就出門口,
我地搭962去灣仔,
跟住行多幾步去香港會議展覽中心,
其實今日嘅目的地係....書展,
去到之後,情況令到我好驚訝.....打蛇餅,
我地唔知頭唔知路就差d去左隊頭,
好彩d好心嘅工作人員就帯我地去隊尾開始排隊,
我地排左勁耐,
終於入到左書展la!!!!!!
一入到書展,
情況仲令到我o哂嘴添呀!!!!
簡直可以稱得上「人山人海」呀!!!!!!
我地行行下又買一本書,行行下又買一d野,
所以,
我地都有幾多收穫架!!!!!
果個書展行到我地死死下.....
可想然之呢個書展係幾咁大呢.......
之後,
我地就腳軟軟咁搭車返屋企lu...... |
|
|
2009 年 7 月 1 日 星期三 |
| 又係一個月嘅開始.... |
種>3<類:趣事 |
|
今日,
係一個月嘅開始,
又係無聊嘅一日,
唉.......
你話呀,
果個死人H1N1流感做咩要嚟呀?
最衰都係果個墨西哥男人!
明知佢自己有病就唔好過嚟香港la.........
搞到D H1N1流感都過埋嚟!
又搞到我地依家停課!
又搞到我地D試後活動冇哂!!!!!!!!!!!!!
成日係屋企無聊到想死呀!!!!!!
HELP |
|
|
2009 年 6 月 23 日 星期二 |
| 考試後嘅第二日.... |
種>3<類:趣事 |
|
今日,
係考試後第二個上課天,
唉,
又係對卷la...
第一,二堂:科學,
呢一科,
我又唔合格lu...*︵*
我只係拎得46分咋...-︵-
第三,四,五堂:中文,
呢幾堂中文堂對左五份卷,
卷一:70/100
卷二:67/100
卷三:44/100
卷四:62/100
卷五:74/100
對於卷四同埋科學嘅成績,
我極度唔滿意呀!
嗚嗚嗚嗚....
咁又完左一個學期la......
我好想下一年都係呢班同學就好la....
同一個老師教我地,
例如:黃sir,Miss Tsang,Miss 方等等....
好la,
今日講住咁多先!
Bye bye....*3* |
|
|
2009 年 6 月 19 日 星期五 |
| 平常的一天.... |
種>3<類:趣事 |
|
嘻嘻....
今日,
有開心嘅,
亦都有唔開心嘅,
好!
講下今日先!
我訓到11點幾先起身,
跟住,
12點幾就食午餐,
1:00p.m.就出門口去補習,
3:00p.m.就「放學」,
跟住,
搭506去市中心行下,
6點幾返到屋企,
開著部電腦,
果個未經我親自見到嘅「壞消息」就係我面前出現la....
不過,
我係唔會係個blog度講呢個「壞消息」出嚟架...
嘻嘻....
唔知大家有冇睇到「轉角遇到愛」呢?
我覺得幾好睇呀...
好啦!
今日講住咁多先,
bye bye... |
|
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »
|