Jenny9602
暱稱: 梁囧囧
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
天才表演....
最輕鬆嘅周末....
好開心....
沈悶嘅day5....
補打....
文章分類
全部 (54)
趣事 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 299
今日人氣: 1
累積人氣: 2269
 2009 年 7 月 31 日  星期五 晴天 


整野食.... 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片種>3<類:趣事按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 

今日,

我成日都冇物野做,

要等到夜晚7點鐘先有d野做,

因為7點鐘我要去建生青年空間度上暑期班,

6:00p.m.  食飯

除左係大陸度果段時間之外,

我都冇試過咁早食飯架!!!!

6:15p.m. 出門口

我搭615由屯門碼頭出發,

用左25分鐘就到建生輕鐵站la......(都幾快ar!!!)

去到都唔夠7點鐘,

等左10分鐘之後,

我就去到一間面績較細嘅家政室,

裡面有一個年齡唔過20嘅女仔,

而且仲好主動咁叫我入去,

原來,

佢係呢個暑期班嘅Miss,

佢係一個幾nice嘅女仔呢架!!!!!

亦都教得幾好架!!!!!

結果,

佢教我地整果個意大利芝士餅都好好食架!!!!

不過,

我諗我係唔會係屋企整架la....(屋企冇果d設備!!!!)

今日講住咁多先!!!!

Bye bye!!!!

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片出生時間:2009-08-04 07:36 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 2009 年 7 月 24 日  星期五 晴天 


去書展.... 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片種>3<類:趣事按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 

今日,

我,蚊滋同埋媽咪9:30分就出門口,

我地搭962去灣仔,

跟住行多幾步去香港會議展覽中心,

其實今日嘅目的地係....書展,

去到之後,情況令到我好驚訝.....打蛇餅,

我地唔知頭唔知路就差d去左隊頭,

好彩d好心嘅工作人員就帯我地去隊尾開始排隊,

我地排左勁耐,

終於入到左書展la!!!!!!

一入到書展,

情況仲令到我o哂嘴添呀!!!!

簡直可以稱得上「人山人海」呀!!!!!!

我地行行下又買一本書,行行下又買一d野,

所以,

我地都有幾多收穫架!!!!!

果個書展行到我地死死下.....

可想然之呢個書展係幾咁大呢.......

之後,

我地就腳軟軟咁搭車返屋企lu......

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片出生時間:2009-07-24 07:15 PM   [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 2009 年 7 月 1 日  星期三 晴天 


又係一個月嘅開始.... 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片種>3<類:趣事按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 

今日,

係一個月嘅開始,

又係無聊嘅一日,

唉.......

你話呀,

果個死人H1N1流感做咩要嚟呀?

最衰都係果個墨西哥男人!

明知佢自己有病就唔好過嚟香港la.........

搞到D H1N1流感都過埋嚟!

又搞到我地依家停課!

又搞到我地D試後活動冇哂!!!!!!!!!!!!!

成日係屋企無聊到想死呀!!!!!!

HELP

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片出生時間:2009-07-01 10:46 AM   [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 2009 年 6 月 23 日  星期二 晴天 


考試後嘅第二日.... 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片種>3<類:趣事按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 

今日,

係考試後第二個上課天,

唉,

又係對卷la...

第一,二堂:科學,

呢一科,

我又唔合格lu...*︵*

我只係拎得46分咋...-︵-

第三,四,五堂:中文,

呢幾堂中文堂對左五份卷,

卷一:70/100

卷二:67/100

卷三:44/100

卷四:62/100

卷五:74/100

對於卷四同埋科學嘅成績,

我極度唔滿意呀!

嗚嗚嗚嗚....

咁又完左一個學期la......

我好想下一年都係呢班同學就好la....

同一個老師教我地,

例如:黃sir,Miss Tsang,Miss 方等等....

好la,

今日講住咁多先!

Bye bye....*3*

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片出生時間:2009-06-23 09:52 PM   [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 2009 年 6 月 19 日  星期五 晴天 


平常的一天.... 按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片種>3<類:趣事按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片
 

嘻嘻....

今日,

有開心嘅,

亦都有唔開心嘅,

好!

講下今日先!

我訓到11點幾先起身,

跟住,

12點幾就食午餐,

1:00p.m.就出門口去補習,

3:00p.m.就「放學」,

跟住,

搭506去市中心行下,

6點幾返到屋企,

開著部電腦,

果個未經我親自見到嘅「壞消息」就係我面前出現la....

不過,

我係唔會係個blog度講呢個「壞消息」出嚟架...

嘻嘻....

唔知大家有冇睇到「轉角遇到愛」呢?

我覺得幾好睇呀...

好啦!

今日講住咁多先,

bye bye...

按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片出生時間:2009-06-19 07:23 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   按住 CTRL 再轉動滑鼠滾輪來縮放圖片