今朝得16度l0咩事.
凍到爆-_-
不過我都堅持穿夏季校服xd
今日EnG堂都0k啦.
個老師心情都幾好xd
中文.
個老師話我地做埋d小動作-_-
係到鬧我地l0.
不過鬧完就去MMLC做電腦勁末?
做完即刻上q00za -v-
之後H&C.
無啦啦有老師黎睇堂.
搞到我好悶-0-
我右坐最後.
老師同我勁近l0咩事a0a
不過老師睇左2堂就左.
之後果堂就即刻成班勁嘈xp
LuncH.
上4樓同我hall睇人唱歌.
不過hall好多人.
去左2分鐘走人-v-
HE.
個老師係家政室唔知做咩.
搞到要係課室自修a0a
好彩甘堂HE我地下半班唔係c00k姐.
所以下堂有得煮xd
-------------------------------------
好宜家好凍.
好想到夏天xd
|