*;★JennY™[♣]
halO:]
得閒離我個Blog留Cm牙,
留咩刀得[粗口刀得]*
---------------------------------
JennyQQ
暱稱: i'm-琳:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
睇下幾多點-0-
好友名單
2009 年 11 月 13 日  星期五   寒冷


13.11.2009 愉快 分類: 未分類

今朝得16度l0咩事.

凍到爆-_-

不過我都堅持穿夏季校服xd

今日EnG堂都0k啦.

個老師心情都幾好xd

中文.

個老師話我地做埋d小動作-_-

係到鬧我地l0.

不過鬧完就去MMLC做電腦勁末?

做完即刻上q00za -v-

之後H&C.

無啦啦有老師黎睇堂.

搞到我好悶-0-

我右坐最後.

老師同我勁近l0咩事a0a

不過老師睇左2堂就左.

之後果堂就即刻成班勁嘈xp

LuncH.

上4樓同我hall睇人唱歌.

不過hall好多人.

去左2分鐘走人-v-

HE.

個老師係家政室唔知做咩.

搞到要係課室自修a0a

好彩甘堂HE我地下半班唔係c00k姐.

所以下堂有得煮xd

-------------------------------------

好宜家好凍.

好想到夏天xd

 



2009 年 11 月 12 日  星期四   微雨


12.11.09 愉快 分類: 未分類

今日d堂都0k啦.

LS.

都0k啦.

咩都做得-_-

EnG.

重作果遍作文.

作黎作去都唔識.

作黎做咩牙MissCheung-_-

Drama.

都0k啦.

係度玩人地做手勢.

你要鼓成語.

都幾好玩gA.

LuncH.

睇黃社對紅社gA排球比賽.

身為黃社gA一份子.

就一定要支持黃社啦.

旦係黃社輸左l0-.-

之後IS.

去左實驗室.

都幾悶-0-

之後要去增值班-_-

增黎都唔知做咩-0-

今次係最近一次增值xd

開心-_-



2009 年 11 月 11 日  星期三   和暖


11.11.09 開心 分類: 未分類

今日好悶牙.

電腦堂我係咩都唔識做-_-

正係識得問人-0-

到左小息完左我都冇做完=3=

Maths.

冇咩野.

個老師講果d野我都唔係幾明xd

EnG

老師右鬧我地.

話我地作文作得好差.

要我地聽日再作過.

唔想l0.

唔知點解e排Miss Cheung好火-_-

鬧完我地之後就Quiz.

好難l0.

差d唔夠時間做l0.

LuncH.


IS要Quiz.

0k啦.

之後中文堂.

對工作紙.

對左2堂-_-

之後唔知點成我前面d人.同最尾果行d人係甘笑.

問佢地右唔講-_-

之後放學xd