今日考H&C.
都0k啦.
有d識有d唔識.
有信心合格.
琴日放假.
前日考LS.
尚可以啦.
今日呀媽去澳門.
所以得番我自己係屋企.
佢話最快都要聽日返.
我呀爸5點幾先返.
-_-
聽日考IS.
要溫書=3=
琴日考左中文.
都冇咩信心a0a
有d識有d唔識xd
老師話仲有15分鐘果陣.
我仲有2頁冇做-_-
不過最仲都做得哂xdxd
星期1考Maths.
冇信心會合格.
因為我都唔明個老師講咩.
就算我好比心機甘上堂.
我都係唔明.
所以.
算啦.-_-
之前'11月27日'同Vivian去食飯真係笑死我xd
我同Vivian想入機鋪.
旦係右好驚冇出口-0-
講番今日.
我甘耐冇打係因為e排要考試-_-
考到下個星期5=3=
要努力溫書xp
今日考英文GE.同英文作文.
GE都尚可以.
都係作文就.....-_-
完全唔知做緊咩a0a
聽日考中文.
希望會識做啦.