*;★JennY™[♣]
halO:]
得閒離我個Blog留Cm牙,
留咩刀得[粗口刀得]*
---------------------------------
JennyQQ
暱稱: i'm-琳:)
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
睇下幾多點-0-
好友名單
2009 年 12 月 10 日  星期四   晴天


10.12.09 愉快 分類: 未分類

今日考H&C.

都0k啦.

有d識有d唔識.

有信心合格.

琴日放假.

前日考LS.

尚可以啦.

今日呀媽去澳門.

所以得番我自己係屋企.

佢話最快都要聽日返.

我呀爸5點幾先返.

-_-

聽日考IS.

要溫書=3=



2009 年 12 月 5 日  星期六   清涼


5.12.09 開心 分類: 未分類

琴日考左中文.

都冇咩信心a0a

有d識有d唔識xd

老師話仲有15分鐘果陣.

我仲有2頁冇做-_-

不過最仲都做得哂xdxd

星期1考Maths.

冇信心會合格.

因為我都唔明個老師講咩.

就算我好比心機甘上堂.

我都係唔明.

所以.

算啦.-_-

 



2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


3.12.09 分類: 未分類

 

之前'11月27日'同Vivian去食飯真係笑死我xd

我同Vivian想入機鋪.

旦係右好驚冇出口-0-

講番今日.

我甘耐冇打係因為e排要考試-_-

考到下個星期5=3=

要努力溫書xp

今日考英文GE.同英文作文.

GE都尚可以.

都係作文就.....-_-

完全唔知做緊咩a0a

聽日考中文.

希望會識做啦.